onsdag 21 april 2010

Vad är en bal på slottet?

Tror den är helt jädra underbar.. men samtidgt stel och tråkig! Jag vet.. jag har inte skrivit på ett tag. Har absolut inte haft lust. 'Det känns som om jag inte så mycket att berätta just nu. Det händer liksom inte så mycket. Efter att ha varit mycket sjuk i början av året så har jag kommit igång med träningen igen.. Har börjat gå på ZUMBA.. det är så jädrans roligt. Men det känns som om jag tränar och har mig och inget kroppsligt händer. Magen är fortforande stor. Ser fortforande ut som om jag är i 4:e månaden. Det går varken ner eller upp. Jag viktväktar och har mig, men inget biter. Jag var dock på kvinnokliniken förra veckan. Jag har ett framfall på livmodern och har blivit remissad till en bäckenbotten mottagning. Där kommer dom med alla sannolikhet vilja operera mig. Och då kommer dom dra åt musklerna också eftersom dom inte kunnat gå tillbaka ordentligt av sig själv. Ska bli så skönt att kunna nysa utan att vara rädd för att kissa ner mig. Jag längtar till operationen för jag vill ha det överstökat, men samtidigt så fasar jag lite för den för jag kommer bli inlagd några dagar och bli långtidssjukskriven. Men men... det för ju något gott med sig som sagt var.

Idag när vi var på gymmet så var Wictor med fast han var på barnpassningen, men när vi skulle åka hem så skulle vi ta på skorna och han ville inte.. stog och trixa och vred sig.. Och då sa jag till han det att om han inte tog på sig skorna så fick han inte åka i Lindas bil hem, och han svara: Okej då mamma, då försöker vi igen.... Hur kan man inte låta bli att le då... Han är ett sådant charmtroll... min lilla prins.. Den stora prinsen är dock ett trögt troll... Det är som att prata till en vägg, han lyssnar inte för 5 öre... Han gör inget som du ber han om. Han vill inte ens gå och träna längre, för hans kompisar är bättre att hänga med. Gillar inte hans kompisar (en del av dom) men vem ska han umgås med då?? Han kan ju inte sitta här och uggla heller. Det är så jäkla svårt. Vad gör man som förälder? Varför fick vi ingen manual till dom här ungarna... hihi

Nästa helg kommer våran amerikanske utbytesstudent. Det ska bli spännande. Jag som verkligen suger på engelska.. Kommer dock bli pank av detta har jag en känsla av.. Det är Liseberg och den ena med det andra.. Ja det får la gå.. tror jag.. hahaha

1 kommentar:

  1. Men va?!? Sörran! Har du fått framfall?! Va fasen säger du inget för?!?! ooo skypa sa jag te daj! stor puss

    SvaraRadera