tisdag 4 maj 2010

Nu jädrar är det min tur!!!

Är så glad idag så jag verkligen kan skrika rätt ut. Är skittrött just nu men alldelles för uppspelt för att sova tror jag. Vad e det med mig då?? Jo jag har äntligen fått fast anställning i GBG:s Kommun. Det innebär att jag kan aldrig bli arbetslös så länge jag inte missbrukar min arbetsställning eller gör några andra grova tjänstefel. Det känns som att allt tragglande, alla vikariat osv äntligen gett resultat. JAG ÄR SÅ JÄDRA LYCKLIG IDAG! Nu blir det kanske lättare att kunna söka lägenhet osv. Blir dock ingen semester i sommar. Det är ju inte så kul kanske, hade verkligen behövt det. Jag har ju precis som alla andra jobbat på sen augusti förra året. Men vi får ta kapp det till hösten. Får åka 1 vecka till syrran på Cypern och så får vi ta en skidsemester. Känns som vi börjar få lite flyt nu, så kanske om vi har tur, får vi en ny lägenhet snart.... Eller det kanske är för mycket att begära att få det med. Sån tur kan väl inte vi ha. Det är ju ändå mig och Niclas jag pratar om...

1 kommentar:

  1. Va glad jag är för din skull, jätte grattis

    SvaraRadera