måndag 24 maj 2010

Man slutar aldrig förvånas...

Nej det gör man verkligen inte....

Mycket positivt idag. Har precis varit och hämtat min syster på Landvetter. Äntligen är hon här. Ca 1 månad på oss att ha galet roligt och tjöta skit.

Det andra är att jag och min väninna har pratat. Det är väninnan som jag har skrivit om i mina senaste inlägg. Fick rett ut lite granna. Men det känns bra. Och eftersom jag vet att hon aldrig läser min blogg för vi pratar alltid om allt så fråga jag henne om någon hade sagt det till henne att jag har skrivit här, jag behövde inte veta något namn. Och jo det stämde, någon hade sagt det. Och jag vill bara förtydliga en sak. Det jag skriver i min blogg handlar om mig och jag skriver utifrån mitt perspektiv. Mina känslor, tankar osv... Jag har inte på något sätt vilja svärta ner min väninna, vilket jag har tidigare skrivit. För hon är bäst. Även om det har varit skit just för tillfället. Det är så tråkigt, att jag vet att folk går in enbart för att läsa och gotta sig i mina bekymmer, oavsett vad jag skriver om. Men egentligen, va hade jag räknat med.. vet ju vad folk går för, iallafall en del av dem som läser min blogg. Och tar du inte åt dig av detta, då är du inte en av dom.

Att jag har skrivit här är ett sätt för mig att få skriva av mig. Att få lätta på trycket. Men nu är det slut med det... nu får ni hitta någon annan att gotta er åt... Jag tackar för mig. Ha det bra alla!!!!

2 kommentarer:

  1. Stå på dig, vi har alla rätt att tycka och jag förstår dig. Tyvärr kommer det alltid finnas svin som gottar sig i andras olycka. Du är inte mer än människa, puss och kram

    SvaraRadera
  2. Tack Linda, dina ord värmde.. puss på dig med.

    SvaraRadera