onsdag 26 augusti 2009

Det verkliga livet......



Då var man tillbaka till vardagen igen.. En vecka har gått sen vi kom hem. Tiden går så himmla snabbt. Jag sjukskrev mig förra torsdagen och fredagen. Var helt slutkörd. Hade knappt sovit på 48 timmar. Niclas repade sig ganska bra. Friskhetstecknet var nog på natten mellan torsdag och fredag när han vakna och gick och åt upp kladdkakan som låg i kylen. Så vi bestämde oss för att ha våran kräftskiva iallafall.




En kräftskiva utan dess like... hahaha... roligt som bara den var det...

Det va en del fart och fläkt... Men otroligt roligt... Klart det ska göras om nästa år... =)
Söndagen åker Niclas tillbaka till Norge.. man har blivit van vid att ha han här hemma igen.. 1 månad går snabbt. Själv åkte jag till backaplan och fika med Sofia och köpte ryggsäck m.m till barnen.. Helt slut var jag när jag åkte därifrån. Wictor sprang ju marathon i butikerna.. haha..
Måndag är jag åter på jobbet igen. Har nu jobbat i 3 dagar. Mår fortforande väldigt konstigt. Blir rätt som det är tung i pannan... känner mig liksom svimmfärdig, ibland lite illamående och blir så otroligt trött under tiden det sitter i. Sen kan det släppa och jag känner mig pigg och så, men så kommer det tillbaka... Det är lite läskigt. Vet inte om jag ska söka läkare heller.. Får ta en dag i sänder... Ikväll har jag varit hemma hos Ulle. Ljusparty som naturligtvis inte blev gratis.. hahaa... Men det var kul och trevligt. Nu kallar snart sängen... kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar