måndag 10 augusti 2009

Pirr i magen!!!!

Ett par dagar har gått sen sist jag skrev. Inte mycket har hänt. Har jobbat som en blådåre... Men nu är det dags att ge sig av.. Mot Bulgarien. I morgon åker vi. Ska bli så gött..... har nog packat ner för mycket kläder. Men jag är ju som jag är, beslutsångest allan... och känner jag mig fet i något så måste jag ju byta... Känns overkligt... ska vi verkligen åka?? utan barn??? Pappa är så himmla go som ställer upp på detta....

Bönan och familj har äntligen kommit hem... Då har jag iallafall en av mina systrar hemma =) Frida hon göttar sig hon med i cypern. Ser fram emot kräftskivan när vi kommer hem. Ska bli kul. Hur galet kan det inte bli med Linda, Anna och co... Saknar dock ett par som brukar vara med varje år. Men alla har väl sitt. Hoppas dom ändrar sig. Nu ska jag ställa mig och stryka det som behövs.. Återkommer säkert något mer innan vi åker... bye bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar