lördag 29 augusti 2009

Helg... ljuva helg...

Då var det helg igen. Tråkig som fan med tanke på att jag jobbar hela helgen. Men än så länge har det varit helt ok att jobba ändå. Kvällen i morgon med sen e man ledig på måndag. Ska jag göra då? Jo jag ska gå till läkaren och fråga vad det är som händer med mig... Är så trött på att bli snurrig och illamående. Lite läskigt är det dock också. Pratade med gubben min förut. Han som har stans sämsta immunförsvar just nu. Han mådde inte bra han heller.. Han får vara hur förkyld och febrig som helst och får gärna komma hem och bädda ner sig, bara det inte är SVININFLUENSAN, vilket dom har skickat hem 6 personer som misstänks ha detta. Är livrädd för barnens skull efter som barn är dom som är mest utsatta. Det är fan något jämnt och ständigt. Har alla det så här eller är det bara vi? Kan inta bara våran vardag få rulla på. Utan sjukskrivningar, utan trasiga bilar som kostar multum att laga m.m...... E så jädrans trött på att det alltid är något................................ GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!

Ja ja.. nu ska jag sluta beklaga mig.. har ju sökt jobb på en vårdcentral. Vill verkligen ha det jobbet. Hade varit så jädra underbart. Men med min otur så får jag väl inte ens komma på interjuv. Ja ja, en ny dag i morgon.. allt känns kanske bättre då.. kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar