måndag 14 september 2009

Sjuk!!

Ja här sitter jag och hostar lungorna ur mig. Fick gå hem från jobbet igår. Väntade så länge jag kunde för att inte få en hel karensdag. För 2 st på en månad. VEM FAN HAR RÅD MED DET?? Inte jag iallafall.... Så det blev ingen fotbollsmatch igår. Så besviken eftersom jag har missat dom andra, och nu när jag väl kunde vara med så blir man sjuk..

Fick också köra Niclas till Landvetter halv 5 i morse. Så lite död är man pga av det också. Barnen är i skolan och på dagis. Här är tyst som musen... Kom på mig själv nu att sitta och blänga på disney channel... va inget intressant för 5 öre, men fastnade där gjorde man. Så bytte kanal...Och här börja en film.. va bra.. kan jag blänga på den nu när jag ska försöka vila.. Ha det gott alla..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar