söndag 27 september 2009

Och dagarna försvann??

Såg idag att det var längesedan jag skrev, jag vet, jag brukar skriva så, men nu var det verkligen jättelängesedan jag skrev.

Har jag gjort sen sist då? Jo jag låg ju sjuk i över 1 vecka, jädra skit som aldrig vill gå över riktigt, har fortforande inte återhämtat mig ordentligt. Sen fyllde vi år jag och Carro. Min lilla tjej blev 14 år. Och jag fyllde fortforande 25, som alla andra år... hahaa... men det är så ofattbart att min lilla prinsessa redan är så gammal. Har lite svårt att tro att lilla jag har en så gammal dotter. Men hon är fin, och har ett jädra temperament. Men är jättesnäll och ställer ofta upp om man behöver hjälp med lilleman... Kalas hade vi förra helgen också.

Den här dikten skrev min syster till mig på min födelsedag.. den är så fin:

För 33 år sedan + några månader fina, byggde en sperma bo i mamma Carina. När hon föddes firades det med fest, för denna ungen var helt enkelt bäst. Två små syskon hon fick och dom på hennes nerver gick. Nu var dom tre, men Helena var inte sne. Jag t...usen fina stunder med dig minns, för syskon är det finaste som finns. Syster Yster - Jag idag dig tänker på Jag älskar dig så
Förstår ni att jag grär när jag läste den... saknar min syster så otroligt.... Saknar mina syskon. Den ena är på andra sidan jordklotet, den andra bor på andra sidan stan men har aldrig tid att umgås nästan. Och sen har jag nog några bonusbröder, men vi har ju aldrig umgåtts så på det sättet. Vill med träffas och kramas och skratta och ha roligt. Ibland känner jag mig ensammast i världen. Åhh nu vill jag bara grina igen.... uch... hatar att jag är så här labil.... fattar inte varför heller...
I allafall... Jobbat i veckan, gått bra, var väldigt trött bara då man inte va helt frisk. I helgen däremot så åkte vi till Enköping. Lucas spelade Rugby SM. Eftersom Spartacus inte hade tillräckligt med spelare i u-11 så fick dom vara med Frölunda och spela. Men det gick bra. Dom fick ingen bra placering men dom var duktiga. Dom har ju aldrig tränat tillsammans allihoppa. Tycker det är roligt när 2 klubbar kan samarbeta så. Det är ju verkligen att sätta barnen i centrum. För hade dom haft sådana regler som fotbollen har så hade ingen av dessa 2 klubbarna fått med något lag i U.11. Tråkigt för barnen att inte få spela. Men det var kallt, helst idag, blåste kalla vindar. Min pappa och bror var också med. Vi hade hyrt en mysig stuga på en camping i närheten. Höjdpunkten var ändå när vi fick besök av Jonas och Malin som vi träffade i Bulgarien. Jätteroligt att se dom igen. Och snart så kommer dom nog och hälsar på oss. Ser fram emot detta.. Nu är gubben min hemma och jag ska ägna veckan åt att försöka börja träna, kanske för tidigt med tanke på att jag precis nös ut hjärnan 2 ggr genom näsan.... ja vi får se.
Bye bye folket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar