onsdag 9 september 2009

Trötter...

Oj va trött jag har varit idag... satt och gjorde en fotobok från våran resa igår kväll.. man får en gratis från Fritidsresor... inte illa va? Så tiden rann iväg och det var så roligt att pyssla med, men inte lika roligt att gå upp på morgonen...

Jobbet var sådär idag.. Det gick undan iallafall... Väl hemma blev jag på bättre humör. Jag och Niclas lagade Tacos till middag.. sen åkte Niclas och dom 2 stora barnen iväg för att hjälpa Conny flytta. Då satte jag Wictor i badet och städa toa och drog av alla golven med dammsugaren. Ett röj i köket hanns med också. Lagomt till jag var klart kom Linda och vi drack kaffe, tittade på sverige matchen... som också vann med 1-0. Linda tycker jag är knäpp som sitter och gapar och skriker och lever mig in i det hela... Men jag är sån.. hahahhaa... Sen kolla vi på Idol, fick oss ett par goa skratt där också.

Mailade förresten på ett hus igår, fick svar rätt snabbt. Han skrev att huset var nog för litet för en familj med 3 barn, dom hade själva 2 och upplevde det som litet. Men om vi fortforande var intresserade så kunde man komma på visning på söndag. Och då tar dom bla personnumret för kreditupplysning.... Och då sket det sig med en gång.... *Suck*... Huset hade bla ett stort härligt kök... Jaja.. en anan gång kanske........... Har förresten en bil som håller på att brakar... nu lyser tändningslampan konstant, hastighetsmätaren lägger av med jämna mellanrum. Ja livet är fantastiskt ibland...

I morgon är jag ledig. Ska baka kanelbullar. Niclas ska se om han kan kolla bilen. Bara ta det lugnt och slappna av. Fotbollsträning på kvällen.. det ska bli kul. Adjöken folket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar