söndag 8 november 2009

Helgen över igen!

Så var denna helgen slut för denna gången, satan va tiden går snabbt. Men den gör väl det när man har roligt. Igår så hade jag ett gäng tjejer hemma. Vi blev inte så många men det var jättetrevligt. Gick igenom min väska och tjöta lite.. skratta hysteriskt emellanåt och hade väldigt kul. Sen när jag tog fram ostbrickan så blev vi sittandes allihoppa i köket. Där vi prata om gammla minnen m.m.... Jädra va vi skratta... Som Pernilla sa idag, att nu har vi nog förlängt livet lite till. Någon singstar blev de inte, det hanns liksom inte med.

Idag fick jag sovmorgon. Det va göttans... Fast jag har sovit dåligt inatt, jag har varit vaken till och från. Så inte sjuttan känner jag mig utvilad för det. Kommer upp och ser en status på facebook. Pratar med Lena-maria.. Hon och Henrik har förlorat sitt barn. Dom hade varit uppe på gynakuten igår. Jag blev ledsen för deras skull.. Uch, inget man önskar sin fiende ens i gång. Hoppas att det inte tar lång tid för dom igen att bli gravida. Kram till er...

Middag hos Pappa idag... Brorsan kändes lite smågrinig. Likaså pappa. Men det gick bra och blev trevligt i slutändan.

Nu e det kaffe och nattamacka som gäller... god natt på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar