onsdag 18 november 2009

Puckad kan du vara själv......

Japp.... Så stog det i ett sms jag fick idag. Och jag börja gapflabba. För mig själv, inne på Rusta där jag stog och tittade på julsakerna. Varför?? Jo för att det var så jag kalla en person här för ett tag sedan. Och jag tycker verkligen det. Och varför är en annan historia. Hon hade inte läst det själv från början, utan det hade någon annan gjort, och sen berättat. Japp så nu din lille intrigmakerska.. nu kan du berätta att jag har varit i farten igen. För tydligen så har du inget annat att prata om, än att diskutera mig. Känner mig nästan hedrad och fortsätter att skratta lite till.. hahahahahahhaha

Va och letade tapeter idag... hitta inga... Att det ska vara så jädra hopplöst. Allt är i skrikande färger och stora blommor på. Vill inte ha det i Wictors rum.. Men jag ska väl hitta något tillslut..

Har jobbat idag. Gick ganska oki. Tugga värktabletter och se glad ut. Så kommer det väl se ut ett tag framöver tills den är helt läkt. Vilket kunde ta tid. Men så är det....

Längtar tills mitten av dec. Då ska vi få finbesök från Eskiltuna. Ska bli så skoj. Prata minnen från Bulgarien, visa GBG och troligtvis Ullared besök. Borde få stamkundskort snart.. hahaa Och sen den 21:e kommer syrran. Hon ska bo hos oss.. Ska bli så roligt. Vi längtar nu allihoppa.

Nä nu måste jag komma i säng. Hänga en maskin tvätt bara... Natti folket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar