fredag 6 november 2009

Helg igen...

Nu var det äntligen helg.. Och det känns som om att det kommer att bli en trevlig helg. Idag kom Niclas hem. Jag och pojkarna var och hämtade han på landvetter flygplats. När Niclas kom igenom tullen så hoppa pojkarna och sprang mot Niclas.. Det såg så härligt ut. Vi har ätit Tacos, choklad mouse med krossad daim och myst. Härligt!!

I morgon skall jag ha ett gäng höner hemma. Ska försöka kränga lite sexartiklar till dom och sen ska vi sjunga singstar och slå klackarna i taket. Ska bli jäkla skoj.

Idag har jag pratat med psykologen på Neurokliniken på Östra sjukhuset. Hon tyckte lite på mina beskrivningar att Lucas är ett fall för BUP och då ska remissen skickas dit. Han har symptomer sa hon som lutar åt ADHD. Ibland önskar jag att det vore så, så att han kan medicineras och få det lättare att koncentrera sig bla. Vilket skulle innebära för honom att skolan blir mycket lättare. Men det får tiden utvisa.

Har precis druckit en jäkligt god grogg... ska nog ta mig en till. Men sen får det räcka, måste köra bil i morgon ju!!!...

Chip och haj!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar