lördag 31 oktober 2009

SAKNAR MIN SYSTER!!!!

Idag fyller min älskade syster år.... GRATTIS TILL DIG..... Nu har jag grattat dig på massor av olika sätt. Älskar dig och saknar dig så otroligt mycket. Känner mig lipig just nu.. usch.. har lite dåligt samvete för att jag inte kommer att hinna till minneslunden och tända ljus i helgen för mormor E, morfar T och farfar R... Men så är det, huvudsaken är att jag skänker en tanke.. kan tända ljus för er i morgon kväll. Tycker det också är förbannat tråkigt att mista vänner. Men så är det, man drar inte alltid jämnt. Men jag saknar er. För mig, som är van vid ett stort nätverk av vänner är detta konstigt. Men man kanske en dag knyter nya kontakter och skapar sig ett nytt nätverk. Tycker dock att det är väldigt kul att jag har fått upp kontakten så bra med Sofia på hisingen igen. Och med det så fick jag träffa Anna J igen också. Och andra ur gammla gänget... Men det är ju inga som jag pratar med så, som jag ringer och vill snacka dittan och dattan med, beklaga mig för osv... På lördag skall jag iallafall bjuda hem ett gäng brudar och sexparty, och sen blir det väl lite singstar osv... Bara längtar behöver ha lite skoj ju!!!.....

Nu är det bara 1 vecka kvar till gubben min kommer hem. Ska bli gott. Denna veckan som har varit har gått fort. Jobbar ju hela denna helgen. Känns segt men så är det.. någon måste ta hand om dom gammla och jag får passa på att jobba så länge jag har jobb. Har tappat hoppet om ett nytt jobb. Jösses vi är ju hur många som helst som söker... Försöker att ha humöret uppe men det är inte lätt.

Nä om jag ska ta mig en nattamacka och sen lägga mig... börjar tidigt i morgon. Ha en trevlig Halloween alla....

2 kommentarer:

  1. Låter som du behöver en KRAM. Ta hand om dig

    SvaraRadera
  2. tack min älskade storasyster!!!! =) älskar o saknar dig varje dag!

    SvaraRadera