måndag 19 oktober 2009

Here we go again...

Tomhet är allt jag känner idag... en snabb resume: Va på fest i lördags. Fick information om skvaller angående mig och Niclas från 2 damer. Det sårade både mig och Niclas mycket. Det va ingen liten bagatell sak som vi hade anförtrott dom och så sitter det och snackas med bla en som knappt känner oss. Va som att få en kniv i magen. Jag ville prata med personen i fråga, få höra hennes version men hon vill inte. Gör hellre som strutsarna och stoppar huvet i sanden. Och därmed så valde hon att bryta våran vänskap. Det va väl lättare så. Igår var jag ledsen, sårad och förtvivlad. Idag har jag tänkt mycket, kommit fram till att någon som gör så här är inte värd min vänskap. Jag har därmed bestämt mig för att lämna detta och gå vidare, utan henne. Så jävla tråkigt men va gör man inte. Så idag har jag ett tom rum. Det ekar. Men jag har varit med om detta 2 ggr förut för några års sedan. Det går över. Och jag har underbara vänner som har skrivit till mig genom msn, sms och chatten på FB... Tack för allt stöd!!! Ni e underbara...

Möte i skolan idag också. Lucas lärare och rektor va med. Kom fram till ganska bra saker. Han ska få reducerade läxor så han inte tycker att det är för mycket och jobbigt. Rektorn sa att dom måste ta in en specialpedagog eftersom han börjar i högstadiet nästa år. Känns skönt att dom äntligen tar det på allvar, men är rädd för att det är försent..

I morgon ska vi till Ullared.. ska bli roligt. Lite vinterkläder och så. Väl behövligt om inget annat. Är så trött nu så jag orkar inte tänka, men samtidigt så uppe i varv så jag undrar om jag somnar inom den närmaste tiden... Natti natti folket...

1 kommentar:

  1. du är världens goaste tjej. den som gjort så mot dig förtjänar verkligen inte din vänskap. jag älskar dig. du e bäst!!!

    SvaraRadera