onsdag 7 oktober 2009

Ny frissa....

Veckan börjar bra.. får vara hemma för vård av barn. Wictor är jätteförkyld. Och idag vakna Lucas också dålig. Och jag är rastlös till tusen...

La ut gammla bilder igår på FB.. trodde folk skulle tycka det va roligt att se gammla galna festbilder m.m. Men efter gårdagen så har jag förstått att även där är vi väldigt olika. Alla kan inte bjuda på sig själv och stå för det man har gjort. Jag kan bjuda på sådant, rör mig inte i ryggen... Men jag sårade visst någon väldigt mycket genom att lägga ut en bild, som hon skulle för några årssedan skulle skrattat åt jättemycket. Men nu ringde hon mig helt hysterisk och tyckte jag var respektlös osv... Inte en suck fick jag att förklara mig. Så förlåt mig om du fick ett rent helvete med din puckade kille, det va verkligen inte meningen!!! Hade jag ens misstänkt att du skulle få ett sånt helvete så hade jag ju inte lagt ut den... Vet inte ens om du kommer att läsa detta men men... bilden har jag tagit bort... som sagt... vi andra skratta gott när vi såg den, men inte visst alla....

Jag måste klippa mig och färga håret.. har ju en 3 cm bred kant av grått hår, mindre snyggt kan jag be att få tala om.. Och nu är jag så trött på det blonda så nu blir det något lite mörkare.. Kollar lite på frisyrer.. hittat 3 jag gillar... ni kan väl hjälpa mig genom att säga eran åsikt...



frisyr 1

frisyr 2

frisyr 3

Jag gillar den första och sista... fast inte kort lugg på nr 1... för det klarar jag inte av, varje gång jag klipper lugg så ångrar jag mig. Ja vi får se vad det blir... och när det blir =)

Kanske ska ta mig något att äta, har glömt mig själv, bara tänkt att barnen ska vara mätta och glada... kram kram

4 kommentarer:

  1. hello baby
    ja tycker defenetiv nr 3 .dom andra verkar det vara så mycket pill med. för mej är du inte en sån som står flera timmar vid spegelen ;)
    ang det andra skit i det.pöss

    SvaraRadera
  2. haj min fina!
    jag saknar dig. och jag önskar att jag kunde ta hit dig o hela din fina familj o att ni kunde bo och ha det lika bra som mig. =) jag älskar dig och tycker du är så stark!

    och jag tycker som anna. bild 3. du kommer definitivt INTE HA TÅLAMODET att pilla med frisyrer!!!! =) du är finast i världen systeryster!

    SvaraRadera
  3. Måste instämma med ovanstående talare :P
    Den 3:e är grymt snygg! Men den första känns lite som du oxå :)
    Tror att vilken du än väljer kommer du bli grymt snygg!

    Kram

    SvaraRadera
  4. så kommer la jag då 1-3 nenenenene...hua men därimot så var nummer 2 jäkligt okej men du gör som du vill,puss darling.

    SvaraRadera