tisdag 26 januari 2010

Wohooo

Äntligen lite glada vibbar!! Va och vägde mig igår, vågen visa -2,8 kilo. Jag som var så himmla skeptisk mot Viktväktarnas nya program, men det funkar. Sen har ju tränat 2-3 ggr i veckan också. Igår var jag och Linda på spinning. Herregud, snacka om intensiv spinning.... Svetten rann precis som att jag hade just stigit ur duschen.. Idag blir det MRL och Body pump. Svettas ännu mera. Gott blir det. Är så förbaskat trött idag bara.. fattar inte detta. Men det ska nog gå ändå.

Min darling fyller år i dag med... Ännu ett steg närmare pensionen.. haha.. nee 42 är ingen ålder. Löve you!! Pysssss

Hemma för VAB igen också... herregud.. gör ju inget annat. Men när vi var hos läkaren i torsdags så stog jag på mig och då tog dom odling från näsan och halsen.. och jo då, bakterier hade han, så igår fick han pencillin. Så nu ska han väl äntligen bli frisk. Så jag kan få jobba på mitt nya jobb som jag trivs på mot alla odds.. Var ju så himmla anti ett tag ju, men nu är det helt oki.

Ha det gött ute i rymden.. kram

2 kommentarer: