söndag 31 januari 2010

Snö snö snö....

Uch va det snöar... vill inte ha mera snö, tycker det räcker gott och väl. Vill ha vår och lite värme. Bara kunna ta på sig gummiskor och en tunn jacka och gå. Det hade varit underbart. Vi hade en vit jul och nyår och en vit januari.. men nu e det bra.


Veckan har bara runnit iväg. Vab hela veckan. Men tränat en del. I går var vi hemma hos Anna och Fredrik för att Anna fyllde år. Hela 34 år gammal blev hon. Det va en helkul kväll av galenskaper... Anna hade, eller rättare sagt Matilda hade en docka, som är lite hoptryckt i ansiktet och gelögd. Och jag råka ta ett kort på den här dockan. Och när jag såg kortet så brast jag ut i gapskratt... Måsta faktiskt visa er....

Förstår ni vad jag menar??? Jag skratta så jag tjöt.... i verkligheten så är dockan mera klämd i ansiktet precis som den är född i förtrång bäcken... och gelögd är den också på köpet.. hahaha

Ja i morgon skall jag till viktväktarna igen, ska bli intressant och se om man har gått ner något efter helgen. Min älskling kom hem från Norge i fredags och eftersom han hade fyllt år så hade vi lite kalas här med tårta och presenter. Och igår då massa alkohol. Och nu bakis godis... hahahhaa.. men å andra sidan så har jag ju tränat en massa denna veckan.. så lite borde jag ha gått ner tycker man ju.

Borde gå och sova med.. om det nu ska vara nödvändigt..h hahaahahaa.. natti natti....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar