lördag 20 mars 2010

1 års sedan idag.....

Min älskade gammelmormor...... Saknar dig så mycket. Varenda liten tanke som snuddar vid dig får mig att fälla tårar...... 1 år idag, 1 år har gått så fort, men du är lika saknad för det. Saknar dig! Jättemycket!
Himmlens vackraste ängel och jag på mitt bröllop 2004.

Är för övrigt allmänt deppig idag..... Tycker allt är tråkigt. Inte gör det saken bättre att man har en karl som inte vill göra någonting. Som bara gnäller och surar. Som måste ställa sig kl 14 på dagen och packa sin väska när han hade hela förmiddagen på sig. Så jag tog pojkarna och åkte till Ikea... Tråkigt att behöva vara ensam när han väl är hemma..... Men å andra sidan så är jag ju van vid att göra saker själv. Känner mig som singel större tiden av livet, så det va ingen skillnad nu, mer än att jag va ledsen och irreterad. Och nu ikväll då.. jo nu sitter vi här som ett gammalt par på 80 bast... Jag tog fram en massa förslag, men konstigt nog så va det fel på alla... Så nu sitter man här framför datan en lördag kväll, han åker tillbaka till Norge på måndag. Va fan är det här för äktenskap egentligen... Kanske inte borde skriva nu märker jag... när humöret inte är på topp.... Så tjing tjong...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar