onsdag 29 juli 2009

2 lugna dagar....

Inget hänt... har jobbat bara. Igår kom jag till gymmet med. Det va härligt att få tränat lite. Har lite träningsvärk idag dock. Första gången jag får det av MRL.. antingen så är det för att man inte har tränat på 2 veckor eller så är det för att det va ett nytt program som vi gjorde. Roligt och härligt iallafall att röra på dököttet...

Kl 6 i morse föddes min lilla kusin. Emma ska hon heta. En klump på 5 kg. Men hon föddes med ett virus och fick läggas i kuvös. Stackarn. Så det blir några dagar där för dom. Men nu är hon äntligen här iallafall. Och samtidigt så hamnar mamma på sjukan. Infekterade fickor på tarmarna.. Det e hon och Niclas... dom gnäller över sina magar.... Ät rätt då!!! Mamma får nog komma hem i morgon iallafall. Skönt det. Åter igen så händer det lite för mycket just nu... Alltid något.

Nästa vecka kommer iallafall min BÖNA hem... som jag har längtat den sista veckan. Verkligen saknat henne nu. Många koppar kaffe blir det... ahhahaa...

Hahaha... har inget mer att berätta.. tråkigt é det just nu... kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar