söndag 5 juli 2009

Äntligen...

Så har det gått några dagar sen jag skrev sist.. Comhem har inte funkat som det ska dom sista dagarna. Så nu passar jag på innan det försvinner igen.

Gubben kom hem i fredags morse. Ingen var lyckligare än jag. Man har ju varit smått orolig kan jag ju säga. Vi åkte ner till Åsa och badade. Va så härligt. Helt plötsligt hör vi "Hejsan" i vattnet. Ja där stog Carita och hennes son Jonathan. Världen är liten. På kvällen så tog jag fram vinet och det var ett väldigt gott vin. Lite chickago med Niclas på altan. Sen kom Lillan och Keith över. Och lite för mycket av det goda blev det ju. Men det var väldigt trevligt. Vakna sen på natten av att Lucas spydde ner hallen. Troligtvis pga av värmen för på morgonen mådde han bra sen. Lite jobbigt var det ju, trött och full... me det gick ju.

Lördagen tillbringades i Åsa.. bad och sol. Sen somna jag tidigt. Helt slut. Nu har Anna och Fredrik och Matilda kommit. Vi ska grilla och dricka gott. Så sorry grannar om vi vässnas... Kram

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Hej igen =)
    Kul att se dig, och två dagar på raken med..hihi.
    Vi får kanske ta & träffas på en annan mark än där nästa gång, kanske grilling?
    Ni är mer än välkomna hit om ní vill =)

    Liten fråga bara...
    Vet ju att din syster jobbar i Cypern, men har hon åkt dit igen?
    Du har ju säkert hört om svininfluensan & jag tänkte höra om du kunde fråga henne hur läget är där i såfall....har läst om det på andra ställen än i tidningen nämnligen, att det är fler än vad de har gått ut medsom är smittade.
    Om hon nu inte är där ännu, så kanske hon kan höra sig runt med folk som hon känner där, syrran hade nämnt något om det för mig nämnligen =) tror hon hade pratat med henne eller om det var ni som hade pratat med henne?!.

    Kram så länge
    Carita

    SvaraRadera