tisdag 21 juli 2009

En tripp till Uddevalla....

Japp som rubriken lyder, så befinner jag mig i uddevalla... Jag och lilleman. Vi hälsar på Anna med familj. Blev så sugen idag på blåbärspaj efter att Marita lagt ut att hon hade plockat 3 liter blåbär. Såg inte en enda blåbärsbuske på våran promenad, inte heller på Ica hade dom frysta blåbär, så det blev äppelpaj. Mums va det va gott.....

Vi har tagit det lugnt annars. Matilda och hennes kompis stog på gräsmattan och julade. Wictor ville gärna vara med. Vi fick oss ett par goa skratt.. Och han hade jätteskoj... Snart kommer min gubbe hem. Längtar så mycket.. ska bli härligt. Och länge blir han hemma denna gången. Får se om jag pallar med det.. hahahaa.. Våran resa till Bulgarien är snart runt krönet. Ska bli så underbart... jag ska njutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahahah...

Puss och kram.. natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar