måndag 20 juli 2009

En lugn dag...

Wictor väckte mig kl 8 idag. Solen lyste så man for upp... men den försvann lika fort igen, bakom moln. Satte han i badet, och sen mig själv i duchen. Gick en runda med Diva och sen blev det frukost. Började plocka lite här hemma. Sen åkte vi till banken i gamlestan för jag måste ju ta ut kontanter. Frågade då samtidigt vart mitt nya bankkort tagit vägen, och då har inte telefonbanken som jag spärrade mitt gammla kort hos beställt nytt. Så det gjordes nu. Trött man blir på sånt. Man e ju så jädra handikappad utan sitt kort. Kolla bara idag när jag skulle tanka, den tog enbart emot en av mina hundralappar efter mycket om och men... Vågade inte handla för mycket heller. Vill ju ha lite kontanter. Sen bar det av till Willys för att bara ha det nödvändigaste som blöjor m.m. Sen åkte vi hem. Åt mellanmål och sen ut för att klippa gräset. Efter halva gräsmattan så kom ett skyfall. Typiskt. Lite senare på dagen efter mat osv så kunde jag dock klippa färdigt. Fick också skurat golvet mm. Kände mig riktigt duktig en sväng. Just nu skulle jag behöva gå och lägga mig men det lär väl inte ske på ett tag.. men i allafall.. natti natti folket.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar