söndag 12 juli 2009

Så besviken...

Besvikelsen är jätte stor. Vem jag egentligen är besviken på vet jag inte till 100%. Vi har ju våra aningar om vem som stjälde plånböckerna. Så jävla trist. Och alla utgifter man får på köpet som tex ett nytt körkort. Precis som att jag inte var depp innan så blev det inte bättre nu.

Nu ska vi byta miljö för 1 vecka. Det ska bli gott. Strömstad here we come. Vi ska knö 3 vuxna och 7 ungar i en husvagn. hahahhaa... men finns det hjärterum så finns det stjärterum. Ska bli kul i allafall. Goa vänner är den bästa medicinen. Och den medicinen kan man inte få för mycket av.

Slappardag idag. Varit och handlat lite, och ockuperat tvättstugan. Skönt att få allt upptvättat och torrt när man ska iväg. Nu får jag tacka för mig, lite gos med gubben ska väl man få till om jag inte hinner somna innan.. hhahhaha... natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar