lördag 11 juli 2009

Någon måste tycka illa om mig.....

I föregående inlägg så skrev jag om att vi har haft väldig otur ekonomiskt, och även med annat. Och att någongång så måste det ju vända. Det kunde jag glömma, för oturen är till max just nu.

Igår åkte hela familjen upp till Värmland för att gratta svärmor. Vi inkvarterade oss hos Niclas ena syster. Hela släkten kommer dit. Senare på kvällen ska Nicas åka och tanka bilen och ber om att få kortet. Ligger i min plånbok svara jag då. Varav den inte gjorde.. Vi letade överallt. Jag rannsakade mig själv 111ggr för att komma underfund med vad jag kunde jag gjort av den och komm fram till samma sak flera gånger, att jag la den i handväskan. Ringer Niclas mamma, hon hade också en vit handväska. Och då upptäckte hon att hennes också var stulen. Hon letade såklart överallt hon med. Natten blev nästan så gott som sömnlös. Vem fan har gjort det?? Måste ju var någon i familjen. Så rötet... Man blir så jädra ledsen. Har ju hela livet där i. Så idag gick vi upp. Ringde till Ica affären där jag handlade igår för säkerhetsskull. Men icke. Då åkte vi hem till Niclas mamma. Där ringde vi tillsammans och spärrade bankkort, gjorde polisanmälan mm. Sånt jädra jobb man har framför sig nu när man måste sitta och ringa runt överallt för att få nya kort. Inte klokt för fan.

Väl hemma sen så slängde jag mig in i duchen och sen iväg till en gammal kompis från Hisingen. Hon hittade mig på facebook. Hade sexparty hemma hos henne. Det var otroligt trevligt och för en gångs skull så tänkte jag inte på min plånbok på några timmar. kram på dig Carlon..............

Nu sitter jag här och nickar till. Dagsa att sova. Seee you. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar