söndag 19 juli 2009

Så tomt!!

Sitter här i min ensamhet. Okej, riktigt så ensam är jag inte, Wictor sover. Men här är så tyst. Man är så van vid att ha Carro och Lucas som tjötar hål i huvedet på en. Idag har dom åkt på läger till Ammenäs. Andra året för Carro och första för Lucas. Paniken börja stiga redan igår, så jag bjöd in mig och Wictor på middag hos mamma. Hade 2 yra höns här hemma i morse. Men efter mycket om och men så var dom färdigpackade, 1 hel timme innan dom skulle ge sig av. Men tillslut kom dom iväg. Och jag kände mig lite ledsam. Men dom kommer ha det underbart roligt..

Hos mamma idag var det mysigt. Frida kom efter en stund också och då var Wictor nöjd. Han tjöt av skratt. Vi åt grillat och sen fick jag och syrran gå ut och plocka jordgubbar. Mamma gav oss order om att bara plocka dom som var röda, fick inte vara vita, inte ens lite. Så när vi satt där så fråga jag syrran om dom fick vara bruna och gärna med lite päls på... hahahhahaha. Sen blev det jordgubbar med dajmtårta. Dock inga bruna med päls på... =)

Väl hemma igen så var Wictor så trött så det var bara välling och sova som gällde. Och då när han hade somnat så kände jag mig ännu mera ensam. Så jag slänger i mig det lilla av godiset som var kvar igår. Och det skulle jag inte gjort.. kände mig helt plötsligt smällfet. Blir gymmet femtielva gånger nästa vecka... hahahhaa.. men jag får väl gå ut med Diva nu. Som fyller 7 år idag. Jösses va tiden går fort. Känns som igår man fick hem den lilla skruttan.

Natti natti mina vänner... kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar