söndag 26 juli 2009

Underbar helg..

Helgen har varit toppen... Fredagen började med att jag och Anna tog bilen och åkte till Överby. Vi fyndade en massa på rean. Och glädjen var som störst när Anna provade en jeanskjol i stl XL och den var för stor. Hon fick köpa en L. Anna sken som en sol resten av våran shoppingrunda. Det var jätteroligt att se. Tbx till Uddevalla och packa bilen. Åkte till en mötesplats där vi mötte upp Niclas. Som börja spruta olja.. VA FAN, INGET MERA SOM SKA HÄNDA!!!!! Sen åkte vi till ammenäs för att hälsa på ungarna. Dom hade det jättebra och vi kunde åka med gott samvete. På vägen tillbaka därifrån så fick vi åka tillbaka mot torp för att tanka min bil och köpa olja till Niclas bil. Sen till mötesplatsen igen för att fylla på oljan i hans bil. Sen var det följa john hela vägen till gbg. Men hans bil höll fast det spruta olja. Jädrigt skönt att komma hem. Fast jag har haft en urtrevlig vecka hemma hos Anna och Fredrik.
Lördagen börja med en liten sovmorgon. Sen var det upp och sätta igång. Barnen kom från lägret. Niclas fick åka till tandläkarakuten för han hade stans tandvärk. Fick tvätta i tvättstugan eftersom både Niclas och Barnen hade en massa tvätt. När jag fick tillbaka min bil så blev det tvärt ner till Angered för att handla. Sen kunde man slappna av. Sen kom tjocka släkten.
Vi fick en härlig utekväll på altan med många från släkten. Kvällen var lyckad och syrran var rörd. Det var för hennes skull vi hade detta. Hon åker ju tillbaka till cypern i veckan igen.. SNYFT!!!! Det tömdes en hel del i alkoholväg kan jag berätta... hahaha... många galna kort togs.. som dom här....







Ja som ni kan se så hade vi himmla roligt.. hahahaa.. Idag däremot så har man varit så seg... fruktansvärt seg. Huvudvärk till tusen också. Att jag inte sover än är ett under i sig.. hahaha.

Men nu ska man börja jobba i morgon. Det är med stor ångest jag kommer att gå dit. Men man är ju så himmla tvungen. 2 veckor bara i och för sig... Det får gå. Så är det bara. För om 2 veckor så reser jag och Niclas till Bulgarien. Ska bli så underbart.. Längtar very much!!!...

Dags att sova nu... natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar