onsdag 24 juni 2009

=)

hahaha... såg precis Norlands guld- reklamen.. den om någon får en att dra på smilgroparna. Härligt att dra lite i dom.

Igår var en jobbig dag. Fortforande depp... tankar som surrade i huvet. Blev inte av med dom... åkte sen till gymmet med Linda ganska sent. Tog ut mina aggretioner på bandet... haha... Kunde sen somna ganska gott iallafall.

Idag däremot har jag inte haft tid att tänka. Först tog vi alla sovmorgon. Så gott. Sen tömde vi Carros rum. Efter att Wictor fått va ute och leka en stund så var det dags för han att sova middag och då åkte färgburken fram. Strax efter att ha målat andra lagret så var det dags att åka till gymmet med Linda. Vi träna MRL.. herregud det måste ju vara så effektivt.. svettas ju som en gris på dom passen. När vi kom hem därifrån så fortsatte jag inne i Carros rum. Så nu är det bara möblerna som fattas. Fixar vi på Ikea i morgon hoppas jag. Idag har jag inte haft tid att tänka och deppa. Varit väldigt skönt. Wictor har lärt sig säga BAJS... hahhaa... han låter för härlig.

Men herregud va tiden rinner iväg... Dags att gå ut med Diva och sen sova... natti natti folket...

1 kommentar:

  1. varför depp? vad är det som trycker dig älskade syster yster!???

    SvaraRadera