söndag 14 juni 2009

Denna helgen slut....

Helgen har bara runnit iväg... Fredag som sagt var ju seg.... Lördag var härlig. Hela familjen åkte tidigt till Ullevi för att se Monster Jam på Ullevi. Men inte jag, jag åkte till gymmet, tränade först spinning, tuffare klass än vanligt... Sen körde jagMRL (mage,rumpa och lår) Och då var jag så svettig efteråt, på ställen jag nog aldrig svettats på förut... hahahahaha. Solade också lite granna..

Sen hem och slängde i mig massa tacos.. hade kvar från fredagen och det var tur det för efter dom 2 passen var jag såååååååå hungrig. Letade resa till turkiet till oss tjejer... än så länge finns inte mycket att hämta... Resten av familjen kom hem och alla var uppspelta och glada. Wicor hade varit alldelles till sig på Ullevi.. Det var BILAR!!!!! Han hade till och med lyckats somna 20 minuter i Niclas knä. Och han hade inte ens hörlurar på sig för dom hade han slängt av sig. Snutten...

På kvällen hade jag Sexparty på en möhippa. Jag presenterade mig och företaget och viktig info. Sen fick bruden sälja. Hon bjöd verkligen på sig själv och vi fick alla ett gott skratt. Åkte förbi Ulle på vägen hem och lämnade ljus. Tyvärr hinner vi inte ses så ofta...

Söndag. Lucas spelade cup i rugbyn. Dom hade inte spelat så bra dagen innan, men nu kom dom igen idag. Lucas gick in rätt hårt i en tackling så han svimmade.. men efter en liten stund så reste han sig upp igen och ville in på plan. Jätteduktiga va dom allihoppa idag men det räckte inte för att komma bland topp 3. Sen stannade vi kvar och kollade på när Connys son Jesper spelade final med sitt lag Frölunda. Men dom förlorade. Sen åkte vi hem.

Väl hemma började storstädningen av trädgården/altan.... Vi slängde så mycket brötte som hade blivit sparat. Och vi slängde frysen.. Så inga mera slush puppies på fester... TYVÄRR!! Vi hittade ett altan golv igen.. Så nu kan vi dansa loss igen... hahahaha Klippte gräs, rensade ogräs och kratta bort en jädra massa mossa från gräset... blir ogräsmedel på det nu... trött på skiten.

Och nu sitter jag här... varit fullt upp hela dagen med andra ord. Ska vräka i mig lite godis till, sen blir det nog sova. Har ju bestämt mig för att åka och sola och träna lite i morgon bitti. Och nu får jag verkligen träna när jag har vräkt i mig massa godis.

Ska nog dammsuga lite grann idag... =) hahahhahahhahha....

Pöss och kramis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar