torsdag 4 juni 2009

Får följa med på trenden...

Så då har jag med skaffat mig en blogg... nu syrran kan du läsa om våra galna upptåg här i götet... hahaha...


Fattar inte så mycket om vad det är jag ska göra.. försöker få till det.. ja ja, jag lär mig snart.. men nu ska vi göra oss i ordning för att ge oss iväg. Skall först upp till Kungälv och tanka (ja bensinen är 1kr litern billigare...) och så in på Ica Maxi. För att sen köra till bohus och hämta Carro i stallet och sen vidare till Partille för att hämta Lucas efter rugbyträningen... ja som sagt, det ska kännas att man lever.


Wictor han e nöjd som det är, huvudsaken att han får åka bil. Men just nu tycker han att jag ska köra igång diskmaskinen för han kommer med en maskindisktablett.. Får skriva mera senare... dags att ge sig av.. bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar