måndag 8 juni 2009

Hmmmpppfffff

Idag är jag jättetrött, känns att man jobbat 4 dagar i rad på jobbet med ett 12-timmars pass inklämt. Här är så tyst, diskmaskinen låter men det är allt. Dom stora är fortforande ute och leker. Dom vill inte komma in. Och det är ju sista veckan i skolan så det är väl oki.

Är ledig i morgon.. sååå gott!!!!... Ska städa lite på förmiddagen, vika en massa tvätt.. och sen ska vi till öronläkaren med Wictor. Vi ska ha tid för mys och bus med =).

Blev ingen fotbollsträning för mig idag. Carro var och testade på att vara med på en fri idrottsträning. Vilket hon gillade jättemycket. Så nu har hon bestämt sig för att börja träna fri idrott. Inte mina gener heller!!! (för att hästinresset är absolutly not mina gener) Jag missar också matchen mot Kode på torsdag pga av att jag jobbar kväll, Skit säger jag om det... den matchen jag mest ville spela.....

Nu är det bara 3 dagar kvar till min darling är på hemgång... på fredag vill han nog ha lite kaffe och kanske några pussar.... hahaha... sen kan ni aldrig gissa vad vi gör när barnen somnat... hahahhahaa... precis... vi städar!!!!!

Har tänkt så jädrans mycket på Mormor Elsa... Inte bra att sitta ensam för mycket märker jag... känns fortforande så ofattbart. Kan fortforande gråta floder. Som just nu...... man kan tänka på något och så vips så har man kopplat det ihop med E, och då är det kört..... men på något sätt tror, att hon fortforande är där hemma hos Mormor B. Men man vänjer sig väl så småningom med tanken att hon är i himmlen. Älskade gammelmormor... 5 generationer är inte så illa. Men nu är vi 4, fast vi har ju all möjlighet i världen att bli 5 generationer igen.. men jag ber till gudarna att det dröjer... Puss min ängel .

Shit va sentimentala vi blev... behövs ibland det också... Men nu till något glädjande... bara 1 vecka kvar till min älskade syster sätter sina fötter på svensk mark igen... Ska bli så härligt att ha henne hemma.. och få träffa min ludna systerson... =)

Ne om jag ska göra lite vettiga saker istället för att hänga här... kanske ta in mina barn till att börja med.... Bye bye...

1 kommentar:

  1. Ja kaffe låter bra men städa o så kan vi la skita i efter att man varit vaken i ett dygn när man parkerar bilen hemma o kört 80 mil.
    Ska bli skönt att komma hem o sen är det bara 2 rotationer kvar innan semester o BULGARIEN darling, fan va skönt vi ska ha de där.
    Gubben

    SvaraRadera