torsdag 25 juni 2009

HOT!!!

Underbara värmen här för att stanna säger dom.... hoppas dom har rätt annars blir jag besviken.

Inget spännande har hänt idag. Jobbat. Lagomt tungt som vanligt. Jag och 2 vikarier. Jippii... Sen hämta jag Lucas, hem och bytte son, slängde in Linda och tjejerna i bilen så åkte vi till gymmet. Svettigt MRL pass.. men kul. Sen hem slängde av alla. Stoppade Christine in i bilen och så till fotbollsträning. Rolig och trevlig träning idag. Inte massa små glin som grinade upp sig. Sen hem. Ducha Wictor och sen stoppa jag Linda i bilen igen... och så åkte vi till gymmet igen!! Men för att sola denna gången.. hahhahahahahaha Och det var inte skönt idag. Varmt och svettigt. UCH..hahaha

Så mycket hade jag och berätta.. Nu måste jag sova. Tur man har kort dag på jobbet i morgon. Kramissss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar