onsdag 17 juni 2009

Plutten blivit stor....

Vilken jädra dag... började så fint med att jag försover mig... Kommer ½ timma försent till jobbet.. hann inte tänka ens här hemma, det gick undan med en väldig fart. Kommer till jobbet och är nog fortforande inte ens vaken. På mitt första toa besök märker jag att Trosorna sitter ut och in.. har man bråttom då eller så att man inte ens märker det... Och enligt min arbetskollega så betyder det att man ska snart bli med barn... Måtte hon ha väldigt fel... Sen flyter jobbet på. Mycket att göra idag, så lite tid att sitta och ta sin rast på. Midsommarfirande hade vi idag bla.. En grupp med spelmän kom och dansade och spelade gammeldans med ostämda fioler.. jädrar va det lätt och vi skratta. Trots att jag fortforande inte vaknat till liv riktigt när jag åkte hem så kom jag hem i allafall.

Väl hemma slängde jag i hop 3 tårtor... Sen började dom droppa in släktingarna.. Niclas hade gjort jättegod makaronisallad.. men till en hel arme så vi har så det räcker och blir över.... Sen blev det tårtor i stora lass... Fick så mycket beröm, som min kära Pappa sa; Det här va det goaste du har bakat någonsin! Tack Pappa... du är söt...

Försökte och få Bönan att övervinna sin flygrädsla, vi rekommenderar att hon kollar på Sällskapsresan ett par gånger, JAG KAN FLYGA, JAG ÄR INTE RÄDD! annars tyckte Niclas att vi skulle droga ner henne, sätta henne i en rullstol och skrika; INVALIDO! hahaaahahhahahahhaha

Sen körde jag hem Pappa och Louise. En trevlig kväll och Lucas var nöjd över alla pengar han fick som ska gå till en ny mobil.

Sitter nu här och degar.. ska nog ta mig en tårtbit till... pöss och kramis...

1 kommentar:

  1. jovars syrran, det e verkligen det godaste du har bakat o jag hoooppas att vi får äta den imon också!! puss - du e bäst

    SvaraRadera