onsdag 17 juni 2009

Borde sova...

Redan tisdag natt... I morgon fyller Lucas 11 år... hujeda mig... va hände med den lilla sparven?? Han fick sin present idag. En ny cykel. Och vi hade frågat han 111ggr om vad han önska sig och varje gång kom en BMX upp. S[ det blev en s[dan... Och han blev s[ j'dra glad...

Som ni ser s[ f[r jag helt pl;tsligt inga riktiga bokstaver, sa jag far byta ut mot vanliga A. Vet inte vad som hande. I morgon ska vi ha kalas. Undra hur manga som kommer. Folk har ju inte vett pa att hora av sig.. Blir sa less pa sant... Vet inte hur manga tartor jag ska gora eller nagot...

Sen har vi varit och storhandlat lite granna. Ar helt slut.. hunden maste ut med. Inget roligt att beratta denna gangen med andra ord. Aterkommer nar jag ar pa battre humor. Tur att vi kollar resa tjejer... Vi kommer nog behova detta i hostmorkret.

kram pa er.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar