fredag 12 juni 2009

Sköna Fredag!!!

Så seg idag.... Lite för mycket innanför skjortan i går kanske... hahaa..

Barnens skolavslutning var jättefin. Lucas klass sjöng ett medley och precis när dom sjung "oboy, vilket vacker väder, solen skiner idag" så kom solen fram. Det gick ett sus i publiken. När hans var slut så var det bara att springa upp till Carros skola där Frida redan var.. hann se sista uppträdandet, en flicka i Carros klass som är lite speciell.. en väldigt stark låt som gjorde både mig och Frida helt gråtfärdig. Så grym!!!

Hem, och bakade världens goaste tårta... mmmm... så god... åt alldelles för mycket... sen bar det av till jobbet. En lugn kväll. Väl hemma så satt Pascale och Frida och hade börjat dricka lite... men det var inte svårt att komma i kapp... Sen sjung vi singstar..... och jag är bäst på låten "push it"...... hahahahaha... skratta så jag grät.... Frida däckade först och jag va inte långt efter 1 timma senare...

Idag när vi satt och åt frukost säger Carro.. Där kommer pappa.... Och det gjorde han. Några timmar tidigare än vad dom hade sagt från början. Härligt att ha han hemma igen...

Nu ska jag gå upp till affären i det underbara regnet... behöver nog inte vattna mina blommor i trädgården på ett tag. Tacos till middag.. mums....

Tjipp och hajk... bye...

1 kommentar:

  1. Tja hela 2,5 timmar tidigare, rallykalle släng dig i väggen denna gången gick det undan över fjällena i Norge. Vi åkte dit på 11.5 timmar men hem på 9 fast vi tog färjan från sandefjord till strömstad.

    SvaraRadera