torsdag 4 juni 2009

Syrran lycklig....

Hi hi... nu fick syrran precis veta att jag har en blogg... Åhh va glad hon blev. Jag fick lova att skriva varje dag.

Jag och Wictor tog bilen och åkte till Kungälv.. hela 1 kr och 20 öre billigare va bensinen.. kändes nästan som att jag har fyndat... Sen blev det in på Ica Maxi.. Och helt plötsligt så hade tiden runnit iväg.. Shit nu stog Carro i Bohus och väntade. Med sitt härliga temperament som hon har så var väl hon väldigt piss vid det här laget. Fick muta Wictor med en tablettask för att han skulle stå stilla i kön. Vilket han så snällt gjorde men när den låg på kassabandet så skulle han ju undersöka hur kassan såg ut underifrån. In under kassan och kröp.. fick locka ut han genom att vifta på tablett asken, tjong så slog han i huvet. Typiskt den ungen. Men blev nöjd så fort asken öppnades. Racer fart sen över bron till Bohus. Där satt hon och muttrade lite granna. Sen racer fart till partille för att hämta Lucas och Pontus. Men dom hade haft roligt under tiden dom vänta så dom hade inte märkt att tiden rann iväg..

Sen fortsatte det här hemma med div bestyr. Ducha Wictor, välling , färga hår på Carro, rensa jordgubbar, slänga ihop en kladdkaka.. och nu sitter jag här. Jordgubbarna var inte ens goa.. vilken besvikelse... Ska snart smaka kladdkaka som luktar så ljuvligt från köket.

Längtar så till jag och gubben ska på "smekmånad". Inte klokt att det är 5 års sedan vi gifte oss. Och 15 års sedan vi förlova oss.... ja tiden går fort när man har roligt.. hihihi...

Löve yo gubbbsen....

Nu ska jag ge mig.... Natti folket...

1 kommentar:

  1. sjukt kul att du skaffat blogg!!!

    nu kan jag läsa om vad ni busar har för er.

    älskar er o saknar er, och hahahahaha, wicce. den lille busen!

    Puss lillsyrran

    SvaraRadera