onsdag 10 juni 2009

Funderar och funderar....

En ny dag... nya möjligheter... till ingenting.. bara att fundera mera....



Jobbat idag, så segt, hade jättesvårt att sova igår. Så har verkligen varit jättetrött idag. Och ändå kommer jag inte i säng. Har ordnat med barnens kläder till skolavslutningen i morgon. Har också naturligtvis tittat på matchen. 4-0.. GÖTT É DET!! Och Tobias Hysen som fick en kanon chans där, synd att den inte gick in, men hoppas Lagerbäck fick upp ögonen för han iallafall. Och sen Greys anatomy... åhh herregud, hur ska hela sommaren kunna gå utan att vi får veta...



Som sagt var så funderar jag ju rätt mycket... Har gjort det ända sen Mormor E somna in. Och nu har jag funderat på vad jag skrev om vänner igår... Och jag menar det fortforande, men jag vill bara förtydliga mig lite... Jag menar inte att jag måste ha daglig kontakt med mina vänner, bara man hörs av med jämna mellanrum, men framför allt, som jag skrev igår, att man kan dela glädje, sorg och kunna vara arg för att nästa dag kunna skratta igen. Sen mina kära grannar som jag växlar ord med genom "boken", på gården, på ljusparty osv.. ni är lovely mina power puff pinglor... Så nu vet ni... fan va drastiskt detta blev då... hahahahhhaa... och i morgon kommer jag väl att älta detta.. hahahahhaa..

Nej i morgon kommer jag inte ha tid till att älta... barnens skolavslutningar är i morgon, sen ska jag jobba, sen när jag kommer hem så är pascale och Frida och förhoppningsvis bönan här.. och då ska vi pimpla lite vin... mumma... det är jag värd... Fan nu kommer jag inte i säng tidigt idag heller... att jag aldrig lär mig... grrrrrrrrrrrrrrr

1 kommentar: