onsdag 24 juni 2009

Underbart med sommarn....

Jaaaaaaaaaaaa, nu äntligen är sommaren här.... Så underbart... mindre värk i lederna märker jag.. hmmmm..


Har ju i 2 dagar hållt på med Carros rum. Men nu är det i stort sett klart. Bara en ny säng som fattas och lite som ska upp på väggarna... Men jag är så jädra nöjd... tur att jag stog på mig och vann över Carro när det gällde färgval osv... Och texten blev så jädra snygg på väggen...


Så idag var vi på Ikea det första vi gjorde... Hade strömavbrott hemma så här kunde man ju inte vara... Efteråt så körde jag Lucas till sin gammla kompis som flyttat från Lövgärdet.. Efter det så var det hem, tänkte jag skulle vara smart så jag ställde mig på altanen och skruvade. Men det gick ju inte, var ju så hett så jag höll på att smälla av.. Fick bära in grejerna. Nu ska vi bara köpa en säng och få upp hyllor och så. Så är rummet kanon. Skitsnyggt!!
Angående min deppighet så är det ingen fara med mig... det har lagt sig nu. Jag är glad, men tänker på det ibland. Men det löser sig. NI är så gulliga som bryr er, Löve you all....
I morgon blir det en fantastisk dag... hahahahha... Först är det jobba som gäller, sen raka vägen och hämta Lucas, strax efter Gunnilse bor dom. Sen ska jag direkt hem. Byta om och träna. Sen blir det hem. Slänga i sig mat, och så vidare på fotbollsträning. Avslutning i morgon. Sen tror jag att jag är så gott som död... Längtar till på lördag.. då blir det Skara Sommarland.. JIPPI... och min lillasyster ska följa med... JAAAAAAAAAA!!!!!! Bara hoppas att detta underbara vädret håller i sig.. Såg ljust ut till på fredag iallafall.
Nu ut med hunden nu sen e det sängen som gäller... Kl 7 ska man ju infinna sig på jobbet... Natti natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar